Home
Doelgroep werknemers
Doelgroep werkgevers
Missie
Werkwijze
Kosten
Contact
Profiel
Symbool klaproos
Ervaringen cliënten


Doelgroep werkgevers

Vanuit eigen opleiding en ervaring weet Geke-coaching wat er speelt op de werkvloer en in het midden-management. Hierdoor is zij bekend met regelmatig terugkerende thema’s, uitdagingen en knelpunten in de gezondheidszorg, zoals:

  • binden en motiveren van personeel;
  • voorkomen van burn-out;
  • communicatieproblemen;
  • juiste vrouw/man op de juiste plek.

In de gezondheidszorg is altijd wel een baan te vinden. Hierdoor switchen medewerkers met full-time contracten regelmatig van werkgever. Hoe kun je als werkgever het juiste personeel dusdanig motiveren dat je ze aan je organisatie kunt binden?

Er zijn veel medewerkers met part-time contracten werkzaam in de gezondheidszorg. Voorkom dat ze hun eigen koninkrijkje gaan vormen in de avond- of nachtdienst. Hoe houd je deze mensen actief en betrokken in hun werk?

Weet u eigenlijk wel wat mijn medewerkers belangrijk vinden in hun werk? Wat zijn hun belangrijkste waarden? Maak gebruik van de medewerkers en daag hen uit om zich in te zetten voor hun cliënten.

Doordat de balans van geven en nemen niet altijd in orde is bij medewerkers in de gezondheidszorg, bestaat de kans op opbranden: burn-out. Hoe laat u uw   medewerkers wmeer in balans komen en voorkom ik langdurig ziekteverzuim?

Geke Coaching kan voor u als werkgever veel betekenen dankzij ruime ervaring in de gezondheidszorg en specifieke coaching. Het is tijd voor Geke-coaching:

  1. Geef medewerker(s) inzicht in hun capaciteiten en interesses. Als werkgever kun je hier gebruik van maken door medewerkers taken te geven die bij hun capaciteiten en interesses passen. Dit verhoogt de motivatie.
  2. Houdt parttimers actief en betrokken bij hun werk. Doordat ze vaak langdurig aan een werkgever verbonden zijn, kennen zij de organisatie van a tot z. Door coaching kunnen zij van toegevoegde waarde worden voor de organisatie.
  3. Maakt duidelijk welke waarden voorop staan in dit werk. Hierdoor zullen medewerkers beter in staat zijn de waarden van de organisatie uit te dragen.
  4. Laat de balans terugvinden in geven en nemen. Hierdoor blijven medewerkers binnen de grenzen van hun kunnen en zijn ze zich bewust van hun mogelijkheden en beperkingen.

 

to Top of Page